Thursday, November 8, 2007

Title: 我的爷爷

蓝色的天空
轻吹的风
白白的云
十年前
就像今天的那一天
他就这样走了

你的笑,你的声
我记得非常清
我们的快乐和悲哀
我这么能忘掉
倆个人的记忆
我永远抛不掉

蓝色的天空
轻吹的风
白白的云
你躺在病床上
不知如何的我
默默的守着
但最后
你放气了战斗

我亲爱的爷爷
你现在好吗?
你快乐吗?
孙女我,想你了
---------------------------

i'm rotting at work
3/4 of te team is gone again!

so i decide to get abit emo
and compose something!
so emo!
i nearly want to cry!

if only i'm in a studio
i'll probably do up a song

dora tan!
dun u ever abuse my fender!
or else i'll kick u!
and steal bochup from u!

*evil laugh*

heckle

No comments: